Alla inlägg under september 2008

Av Victoria - 30 september 2008 06:50

wow... har alltid tyckt han har varit en av dom underbaraste.. sån utstrålning.. manlig.. och världens underbaraste ögon.. sååå blååå... och en otroligt bra skådespelare... men att titta i hans ögon.. wow... måste vara något som så många miljonermänniskor tycker.. precis som jag..

Godmorgon.. hoppas ni gilla den lilla tributen från youtube.. gjorde jag... kanske inte så man blir uppiggad.. men idag e en regning dag.. så det känns som om det passar...
 

Av Victoria - 29 september 2008 19:12

mmm.. äntligen hemma.. precis duschat och ätit en god ceasarsallad...*yummie*.. efter en lång dag på jobbet idag.. börja kl 05..ZZZzzz städa en av våra kylar.. och byggde om.. blev jättefint verkligen :).. till slut så pallra jag och Linda iväg oss till gymmet.. var helt underbart.. fast man var trött som en liten gnu.. så hade man ändå energi att spendera.. ar kul att träna ihop med Linda.. hon puschar mig och det är bra när latmasken kryper fram..hihi 

Man känner verkligen att det börjar bli kallare ute nu.. var bara +3 imorse när jag satte mig på cyklen.. kanske dax att ställa in den och köpa busskort igen??.. fast samtidigt e det ganska gott och cykla.. plus att det går fortare att ta sig till och från jobbet ju :)

Nu ska jag kolla film.. The Flock.. verkar riktigt bra faktiskt... Skönt att bara slöa efter man har varit duktig ju ;)

Av Victoria - 28 september 2008 18:46

Varför ljuger människor? är det bara för att det är lättast så? visst alla drar väl en vit nöd lögn nån gång.. men att fortsätta att ljuga när man blir konfronterad..hmm.. vad tror dom igentligen att man e precis blåst.. sånt lyser igenom så väl.. även om man inte säger det.. varför inte bara vara ärlig..

lögnen sårar mer än ärligheten i längden.. ärlighet=kärlek!!! 

Av Victoria - 27 september 2008 21:32

Herregud.. vilken bombadering det var på jobbet idag!?!?!..

kan det beror på höstmarknaden kanske.. uj uj.. har stått vid grillen hela dagen.. och nu när jag kommer hem så luktar jag som en nygrillad pippi.. och folk tycker det luktar gott?...*skrattar*.. kanske det gör.. men inte när man har stått i det hela dagen :(

Skönt att bara vara hemma ikväll.. köpte med mig lite thaimat hem..*yummiee*.. stekta nudlar med kyckling.. sitter i min gungstol och kollar på What happens i Las vegas.. najs.. skönt att bara få vara.. längtar tills imorgon.. då ska jag träna.. ska bli skönt.. känner saknaden efter gymmet?.. hur nu det kunde hända..*känner på pannan*.. nopes ingen feber ;)

Av Victoria - 27 september 2008 07:53

Rise and shine.. uppp ur sängen som en nyutslagen nyponros..hihi

kan ju låtsas i allafall ;).. blir en morgonpromenix till jobbet i allafall..

Var bara tvungen att söka på Godmorgon på youtibe och kolla vad jag hitta.. så Godmorgon ;)

Av Victoria - 26 september 2008 21:37

Äntligen hemma efter 11 timmar på jobbet.. förbaskat kul...hihi.. helt okej faktiskt.. måste säga att kunderna har varit på ett bra humör idag.. och manhar lyckats att kunna göra några glada.. alltid trevligt JU!!!! för ibland så spelar det ingen roll vad man gör det e bara fel och inget är bra...*suck* och allt är ditt fel.. önksakar att man kunde ha ett skrikrum på mitt jobb eller en boxningssäck..wow.. det hade varit något..haha.. nej då .. för det mesta e dom som handlar väldigt gulliga i våran lilla butik :)

Jobbar hela helgen nu tom med på söndag fast då e det bara ett kort pass.. sen är det kalas hos pappa :).. ska bli trevligt att träffa min lillebror som numera bor i Torsby.. och resten av tjocka släkten :) Sen hoppas jag att jag hinner en sväng till gymmet.. får nästan abstinens.. så skönt att träna ju.. när man väl har kommit in i det så vill man bara ha mer.. precis som med en annan sak av livets goda ;)

Så till dagens låt... vilken ska det bli idag..hmm ..grymt skön låt ju ;)

Av Victoria - 25 september 2008 21:19

Så grym han e Bruce Springsteen... han e vad jag behöver idag...mmm... sweet ;)

Av Victoria - 25 september 2008 19:40

Denna dagen skulle ju bestått av att tvätta.. städa och skriva enpresentation men det blev inte så..hihi

Sluta med en heldag i Ullared med min svägerska och min bästa vän :) var så trevligt.. inte så farligt mycket folk alls.. och lite roliga nya grejor till hemmet.. var en bra dag.. men nu när jag kom hem känns det bara ensamt.. men så är livet... tystnaden är underbar ibland.. men inte alltid :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik