Alla inlägg under november 2008

Av Victoria - 21 november 2008 19:57

Underbar text... musik.. den får en att fundera.. man känner igen sig.. och visst gör det ont.. och idag vill jag nog bara krypa ner.. fälla en tår.. för jag förstår inte.. denna värld är ibland så oförstående.. fattar inte varför?.. varför händer vissa grejor?.. vad gör man för fel?... mkt tankar inom mig idag..

Av Victoria - 20 november 2008 20:23

"Pride (In The Name Of Love)

One man come in the name of love
One man come and go
One come he to justify
One man to overthrow

In the name of love
What more in the name of love
In the name of love
What more in the name of love

One man caught on a barbed wire fence
One man he resist
One man washed on an empty beach.
One man betrayed with a kiss

In the name of love
What more in the name of love
In the name of love
What more in the name of love

(nobody like you...)

Early morning, April 4
Shot rings out in the Memphis sky
Free at last, they took your life
They could not take your pride

In the name of love
What more in the name of love
In the name of love
What more in the name of love
In the name of love
What more in the name of love..."


så sant så.. gör vad du vill med mig.. men ingen kommer någonsin att ta min stolthet... 

Av Victoria - 12 november 2008 20:40

aaa... sweet tunes of music... man kan aldrig trötta på alla dessa underbar låtar som har gjorts.. ibland glömmer man av dom.. men men så till slut så går det upp ett ljus.. och tacka youtube!!! där man hittar alla gamla godingar.. "Let there be love" av Simple Minds.. den e helt klockren.. vilken känsla..

apropå skön känsla.. varit på gymmet två dagar på raken nu..

underbart... men men.. jag måste bli bättre på att köra förbränning.. men tycker det e tråkigt.. så blir lätt att man glider över till maskinerna och vikterna :(.. säg till mig nu!!!


Av Victoria - 10 november 2008 19:30

Herregud.. jag tror att jag är kär.. mmm.. det är sant.. haha.. ja jag vet helt otroligt va??...nej nej..det e inte i en sexig man.. utan i min nya mössa.. haha.. den e fin.. den värmer mig och säger inte emot ;)... *asgarv*...

men apropå nått helt anatt... Beyounces nya låt.. "If I were a boy".. helt underbar.. har nog aldrig fastnat så snabbt för en låt som denna.. lyssna och gråt..*snyft*

Av Victoria - 6 november 2008 15:33

så härlig ju..hihi... najs outfits... skulle verkliegn passa in på jobbes badtaste fest på lördag...*asgarv*

Av Victoria - 6 november 2008 14:30

Migrän är ett riktigt sattyg..usch!!! baradyker upp så där helt hokuspokus.. men försvinner inte lika lätt... var och träna igår.. så skönt.. kommer hem ställer mig i duschen och detbörjar flimra för ögonen.. oh no!!! det är luriga är att det går som i cirklar från ena sidan till den andra.. ser ut som ett kugg hjul.. var bara att gå och stoppa i sig 2 st eaze.. tur att dom lindrar.. och man blir lite groggy.. men nu kommer man fortsatta att vara tung i huvudet nån dag till..blääähh... så det blev ingen träning idag utan en promenad till kompisens jobb :)... sen iväg till systemet ska ju på födelesedagsfest hoshenne på lördag.. ska bli kul.. missar dock tyvärr badtaste festen på jobbet.. men ja ja.. ska umgås med min bästa vän.. hon e så söt så :) Nu ska jag snart bege mig iväg till Norrmalm och leka med min lilla söta brorsdotter.... så söt så.. företsen.. tog en kort idag.. i svartvitt.. det e ju ganska fint svartvitt.. man glömmer av det... puzz puzz

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards