Direktlänk till inlägg 12 november 2008

"Let there be love"

Av Victoria - 12 november 2008 20:40

aaa... sweet tunes of music... man kan aldrig trötta på alla dessa underbar låtar som har gjorts.. ibland glömmer man av dom.. men men så till slut så går det upp ett ljus.. och tacka youtube!!! där man hittar alla gamla godingar.. "Let there be love" av Simple Minds.. den e helt klockren.. vilken känsla..

apropå skön känsla.. varit på gymmet två dagar på raken nu..

underbart... men men.. jag måste bli bättre på att köra förbränning.. men tycker det e tråkigt.. så blir lätt att man glider över till maskinerna och vikterna :(.. säg till mig nu!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 10 mars 2009 21:02

Oj oj.. gymmet två gånger på raken.. här ska det tränas.. hihi.. skönt är det med.. men gud vad trött jag e idag.. igår körde jag styrka och idag har jag cyklat och kört på crosstrainen en timma..puuuhhh!!! så lite magövningar med.. Har en liten fund...

Av Victoria - 7 mars 2009 07:11

mmm... hur kommer det sig att man vaknar tidigt när man väl är ledig?.. inte för att det gör så mycket.. e ju trots allt morgonmänniska och gillar att ha dagen framför mig.. men skulle ju vara lite skönt att få sova lite längre än till 05:50...zzzZZZ...

Av Victoria - 10 februari 2009 21:11

Av Victoria - 7 januari 2009 10:27

Allt börja igår kväll.. det underbara vita föll sakta ner från himmlen.. dansade som en virvelvind fram och la sig som ett vitt mjuk täcke på marken.. så vakert när snön faller.. så härligt att gå ut då.. tog en promenad med Jenny och bara njöt av vä...

Av Victoria - 31 december 2008 07:57

Då var det dax att gå till jobbet igen.. jobbar hela dagen idag men känns helt okej ändå faktiskt.. har man änså inget planerat och man jobbar dagen efter.. så spelar det ingen roll.. skulle nog prioritera det mer om jag hade nån eller familj..men in...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards