Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Victoria - 7 mars 2009 07:11

mmm... hur kommer det sig att man vaknar tidigt när man väl är ledig?.. inte för att det gör så mycket.. e ju trots allt morgonmänniska och gillar att ha dagen framför mig.. men skulle ju vara lite skönt att få sova lite längre än till 05:50...zzzZZZ...

Igår var en ritkigt trevlig kväll.. var på bio med mamma och Jenny och såg på "Män som hatar kvinnor".. oj oj.. vilken film.. den kan jag verkligen rekomendera.. vilka skådespelinsattser dom gjora.. många starka scener.. SE DEN!!!! 

Idag har jag sett i framemot.. ska ska spendera den med min lilla brorsdotter och Jenny.. första gången vi ska passa Hanna själva.. uj uj.. hur ska detta gå?.. tror det kommer bli en del test för faster och moster...hihi.. men ska bli kul.. så härligt att ha lilla Hanna i sin närhet.. man blir så glad av henne.. så härlig energi dom ger en barn..  undra om jag kan hitta nån rolig bild ifrån förra helgens tjejfest.. då var det hemmagjorda pizzor och buzz med Camilla och A-K =).. och en massa alkohol men himla kul.. slutade att vi hamna på grand och Harrys :)... mycket folk...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards